شستشو تشک خوشخواب | انواع روش های شستشو تشک خوشخواب

ما بطور میانگین یک سوم از تایم روز را در تخت خواب سپری می کنیم و تمیز بودن تشک یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن دقت داشته باشیم چرا که اگر به نظافت تشک اهمیت ندهیم، این مسئله باعث بوجود آمدن مشکلاتی مانند آلرژی هنگام خواب و بوجود آمدن بیماری های پوستی می شود.

در این مقاله می خواهیم راهکارهایی برای شستشوی تشک خوشخواب ارائه دهیم پس همراه ما باشید.

آیا تشک خوشخواب قابل شستشو می باشد ؟

شما می توانید با یک سری از ترفند ها تشک های خود را تمیز نگه دارید اما توجه داشته باشید که این روش ها موقتی می باشد و در نهایت باید شستشو صورت بگیرد.

  • استفاده از رو تشکی های جنس الیاف طبیعی
  • استفاده از جوش شیرین
  • استفاده از جارو برقی
  • هوا دهی تشک

با مراجعه به قالیشویی مینی سیتی یک شستشو راحت و بی دردسر را تجربه کنید، جهت اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید :

بهترین زمان برای شستشوی تشک خوشخواب

همانطور که می دانید هر دو الی سه ماه تشک ها نیاز به شستشو دارند با توجه به موارد زیر می توان متوجه شد زمان شستن تشک ها می باشد :

بوی بد تشک

تعرق بدن در هنگام خواب، ریختن آب بزاق دهان که ما خودمان متوجه آن نمیشویم و ریزش پوست مرده از جمله دلایلی می باشد که در طولانی مدت باعث ایجاد بوی ناخوشایند تشک شما می شود.

دیدن لکه ها روی تشک

لکه ممکن است در هر زمان روی سطح تشک شما نمایان شود که خیلی اوقات خودتان متوجه بوجود آمدن و دیدن آنها نشوید اما به محض اینکه مشاهده کردید برای حفظ نظافت بهتر است اقدام برای شستشو کنید.

وجود موجودات ریز همچون ساس و گزیده شدن توسط آنها

ساس ها و موجودات موذی در ابتدا قابل مشاهده نمی باشد اما بدانید تشک های آلوده که در اثر گرد و غبار ها و تعرق بدن آلوده هستند بهترین محل برای رشد و زندگی اینگونه حشرات می باشد که شما با مشاهده لکه های خون بسیار ریز، مدفوع حشرات و یا گزیده شدن توسط آنها متوجه وجود اینگونه موجودات حشری می شوید.

شستشو تشک خوشخواب در تهران

امروزه شاهد قیمت بالای تشک های خوشخواب هستیم و می دانیم باید در نگهداری درست آن بکوشیم.

راه های خانگی راحتی وجود دارد تا شما بتوانید تشک خود را تمیز کنید اما این کار نسبتا زمان بر می باشد و در صورتی که به درستی صورت نگیرد، موجب پوسیدگی و طول عمر کمتر تشک می شود.

همینطور باید دقت نمود که شما این کار را به دست چه کسانی میسپارید چرا که اگر مراحل لکه گیری، شستشو و یا خشک کردن به درستی پیش نرود باعث می شود تشک دچار آسیب فراوان و جبران ناپذیری شود.

هم اکنون در تهران و حومه قالیشویی هایی وجود دارند تا این مسئولیت را برعهده بگیرند. قالیشویی و مبل شویی مینی سیتی با داشتن بیش از یک قرن تجربه تا بحال توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند. شما می توانید با خیال آسوده تشک های خوشخواب خود را بدست افراد با تجربه مینی سیتی بسپارید و حس رضایت را تجربه کنید.

قالیشویی مینی سیتی با استفاده از دستگاه های مجهز و مواد های شوینده با کیفیت تشک خوشخواب شما را از روز اولش نیز تمیز تر و نو تر تحویلتان دهد، برای جزئیات بیشتر به صفحه قالیشویی در تهران مراجعه کنید.

شستشوی ادرار از تشک خوشخواب

همانطور که در بالا توضیح داده ایم شستشوی فرش بنا به دلایلی بسیار لازم و ضروری می باشد. در این بخش می خواهیم به یکی از مهم ترین دلایل شستشوی فرش بپردازیم که وجود لکه های ادرار است.

خانه هایی که فرزند کوچک دارند و یا از حیوانات نگهداری می کنند بیشتر با این مشکل سرو کله می زنند و این مشکل جزو یکی از دغدغه های اصلی اینگونه افرار به حساب می آید.

بسیاری ترجیح می دهند که ابن کار را به دست قالیشویی بسپارند و عده ای دیگر با روش های خانگی می خواهند این کار را انجام دهند.

راه های خانگی بسیاری وجود دارد که می تواند این کار را به آسودگی حل نماید.

چنانچه علاقمند به یاد گیری این روش ها دارید حتما برای کسب اطلاعات بیشتر سری به مقاله روش پاکسازی ادرار از روی فرش بزنید.

نحوه شستشو تشک خوشخواب در منزل

در این بخش ما می خواهیم با شرح تعدادی از راهکارها در روند شستشوی تشک خواب شما را همراهی کنیم تا از این پس بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

نحوه شستشو تشک خوشخواب چگونه است؟

جدا کردن روکش تشک

در ابتدا باید تمامی روکش های تشک و ملحفه های را از روی تشک را جدا کرده و بصورت جداگانه با استفاده از آب ولرم مایل به سرد با اسفاده از مواد شوینده مناسب شستشو دهیم.

از بین بردن گرد و غبار روی تشک خوشخواب

در این بخش روی سطح تشک را با جارو برقی از هرگونه گرد و غبار تمیز می کنند، سپس با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد شوینده های سازگار با تشک شما عملیات لکه گیری را آغاز می کنند.

لکه گیری تشک خوشخواب

برای شستشو ابتدا دستگاه پولیشرکه که دارای فرچه های نرم و انعطاف پذیر می باشد شروع به حرکت می کند و همزمان با حرکت فرچه ها مواد شوینده نیز توسط نازل دستگاه بر سطح تشک اسپری می شود. این فرایند تا زمانی که تشک کاملا تمیز شود ادامه دارد.

خشک کردن تشک خواب

زمانی که تشک کاملا شسته شد نوبت به خشک کردن می رسد. در این مرحله با استفاده از مکنده های صعنتی قوی تمامی کف ها و خیسی موجود را جذب می کند و این فرایند تا زمانیکه تشک نود درصد خشک شود ادامه دارد، ده درصد باقی مانده باید بطور طبیعی چند ساعتی زمان می برد پس بهتر است تشک در معرض هوای آزاد قرار بگیرد.

شستشوی تشک خوشخواب با بخارشوی

استفاده از بخارشوی یکی از راه های مرسوم می باشد که بسیاری از آن برای شستشوی فرش ها، موکت ها، پرده ها، سطح دیوار و همچنین تشک خوشخواب استفاده می نمایند ودر بسیاری از اوقات این راه را به سایر راه های پر دردسر ترجیح می دهند.

در ابتدا باید توجه داشت که باید میزان ماده شوینده و آب به میزان مناسب باشد و نباید از مواد هایی که حل شدن آنها سخت و یا مقدار زیادی از شامپو فرش استفاده نمود.

توجه نکردن به مقدار مواد شوینده موجب مانده آنها بر ری سطح مورد نظر می شود و همین سبب لکه ها و به مرور باعث پوسیدگی الیاف آن می شود.

این دستگاه با ترکیب آب و مواد شوینده و ایجاد بخار می تواند یک سطح تمیزی را به شما تحویل دهد.

قیمت شستشوی تشک خوشخواب

قیمت شستشوی تشک خوشخواب

در حال حاضر قیمت انواع خدمات شستشوی فرش در قالیشویی های مختلف کاملا متغیر می باشد و نمی توان نرخ ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

اما اگر شما قالیشویی معتبری نمی شناسید بهتر است قبل از اینکه بخواهید این مسئولیت را بر عهده کسی قرار دهید به خوبی تحقیق کنید.

شستشوی تشک خوشخواب در قالیشویی

مینی سیتی با وجود شعبه هایی در سراسر تهران این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر کجای تهران که باشید می توانید به مینی سیتی دسترسی سریع پیدا کنید و با صرف کمترین زمان با حداقل ترین قیمت، تشک های خود را تمیز تر از روز اول تحویل بگیرید.

شسشوی تشک خوشخواب در منزل چگونه صورت می گیرد ؟

بطور کلی شما این امکان را دارید از متریال هایی که در منزل به راحتی یافت می شود شستشوی تشک خواب را انجام دهید، اما این کار راحت نمی باشد و شما باید به نکاتی توجه کنید.

قیمت شستشوی تشک خوشحواب به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت شستشوی تشک خوشخواب با توجه به تعداد لکه های و همچنین وجود حشرات موذی در الیاف تشک بستگی دارد و همچنین به نوع مواد شوینده و متد هایی که در هنگام شستشوی صورت می گیرد نیز بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *