در دم دمای پایان سال و شروع سال جدید، مردم اقدام به خانه تکانی و تمیز کردن تمامی محیط خانه می کنند.

از جمله این اقدامات، شست و شوی فرش ها و قالی ها می باشد که بیشتر افرادی که در آپارتمان ها زندگی می کنند.

امکانات شستن فرش را ندارند. به همین سبب به قالیشویی های معتبری مراجعه می کنند که در شستشوی فرش ها تبحر داشته باشند و آسیبی به بافت و رنگ فرش وارد نکنند.

در این مقاله با قیمت قالیشویی در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ آشنا خواهید شد، پس همراه ما باشید.

قالیشویی مینی سیتی جزو آن دسته از قالشویی های معتبر می باشد که توانسته است در بین تمامی قالیشویی ها خود نمایی کند و اعتماد مردم را در تمامی نقاط تهران جلب کند.

قیمت قالیشویی بر اساس ابعاد و اندازه فرش

از عواملی که بر قیمت شست و شوی فرش ها تاثیر می گذارد، ابعاد و اندازه آن می باشد. البته لازم به ذکر است که موضوع ابعاد و تاثیرش بر روی قیمت شستشوی فرش را، اتحادیه تعیین کرده است.

برخی از مراکز قالیشویی بر اساس تعداد فرش ها، قیمت را محاسبه می کنند که اینکار اصولی نمی باشد و طبق تعرفه اتحادیه عمل نمی کنند، چرا که به عنوان مثال شما 4 عدد فرش 9 متری برای شست و شو دارید و 1 قالی 2 متری، در اینصورت طبق این روند قیمت گذاری، قیمت یک قالی 2 متری شما با فرش 9 متری برابر است.

پس در نتیجه نمی توان روند این نوع قیمت گذاری را درست و قانونی دانست.

قیمت بر اساس جنس فرش

قیمت بر اساس جنس فرش

میزان تراکم بافت قالی و فرش ها روی کیفیت آنها تاثیر مستقیم دارد و قطعا شست و شوی فرش هایی با تراکم بالا کمی دشوار می باشد.

یک قالیشویی مناسب و کار بلد، فرش ها را بر طبق جنس و نوع بافت و الیاف آنها دسته بندی می کند و طبق مراحل خاص جداگانه ای آنها را می شوید.

قیمت قالیشویی در شمال تهران

کسانی که در شمال تهران سکونت دارند می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن دسترسی بسیار آسان و سریعی به قالیشویی مینی سیتی داشته باشند. کافیست روی دکمه زیر کلیک نمایید.

قیمت قالیشویی در غرب تهران

شما در هر نقطه از غرب تهران باشید می توانید به راحتی با اپراتور های قالیشویی مینی سیتی ارتباط برقرار کرده تا از آخرین قیمت ها مطلع شوید و کسری از زمان سفارشتان ثبت شود.

قیمت قالیشویی در شرق

اگر که ساکن منطقه شرق تهران باشید می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر از آخرین قیمت ها مطلع شده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات مینی سیتی بهره مند شوید.

قیمت قالیشویی در لواسانات

مینی سیتی با داشتن شعبه در لواسانات می تواند بهترین انتخاب برای ساکنین این منطقه باشد. شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی دکمه زیر از آخرین قیمت ها مطلع شده و سفارش خود را ثبت نمایید.

روش های شست و شوی فرش

روش های مختلفی برای شست و شوی فرش ها وجود دارد که بسته به نوع فرش، جنس فرش و الیاف آن متغیر است. لازم به ذکر است که برای شستشوی دقیق فرش ها به طوری که به الیاف آنها آسیبی نرسد، از مواد شوینده خاصی استفاده می شود که می توانید برای اطلاع از نوع این مواد شوینده به صفحه مواد شوینده در قالیشویی مراجعه کنید.

در قالیشویی های معتبر، برای شستشوی فرش ها سه روش مرسوم است که در ادامه در رابطه با این روش ها بیشتر توضیح می دهیم.

شست و شوی دستی

در این نوع روش شست و شو، از نیروی کار فیزیکی استفاده می شود و فرش ها طبق سنت های قدیمی شسته می شود که امروزه بعضی از مردم دوست دارند که با روش های قدیمی فرش هایشان را تمیز کنند، پس در نتیجه یک قالیشویی این امکان را فراهم می کند تا مردم بتوانند حق انتخاب داشته باشند و طبق نظرشان فرش هایشان شسته شود.

شست و شوی نیمه اتوماتیک

شست و شوی نیمه اتوماتیک

در این روش تمامی مراحل شست و شو به دست کارکنان قالیشویی انجام می شود، با این تفاوت که تمامی تجهیزات مورد استفاده برای شست و شو برقی و یا بنزینی می باشند.

شست و شوی نیمه اتوماتیک به مراتب پروسه سریع تری برای شست و شو نسبت به روش دستی می باشد. در روش های نیمه اتوماتیک از دستگاه های مانند شلاق زن و فرچه ی اتوماتیک نیز استفاده می شود.

شست و شوی اتوماتیک

در این نوع روش تمامی مراحل پاکیزگی فرش ها و قالی ها به صورت اتوماتیک و به کمک دستگاه های صنعتی انجام می شود. در روش شست و شوی اتوماتیک هیچ فردی در روند شست و شو نقشی ندارد و کارگران صرفا وظیفه جابجایی فرش ها را دارند.

در این روش ابتدا فرش داخل دستگاه شست و شو قرار می گیرد. در طول این روند دستگاه هایی شروع به کار می کنند که از جمله شلاق زن تمام اتوماتیک و فرچه می باشند.

در بسیاری از قالیشویی های صنعتی پیشرفته از دستگاه پرزگیر نیز استفاده می کنند تا تمامی پرز های موجود در فرش ها را از بین ببرند.

قالیشویی ارزان در تهران

قالیشویی ارزان در تهران

در هر زمان که فرش ها نیاز به شستشی دارند و یا در صورتیکه بر اثر رخ دادن اتفاقی فرش های شما کثی شده باشد شما میبایست به دنبال یک قالیشویی قیمت مناسب باشید تا بتوانید تمامی فرش ها، موکت ها و حتی مبلمان را شستشوی دهید.

شما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با قالیشویی مینی سیتی ارتباط برقرار کرده تا یک شستشوی با کیفیت را تجربه نمایید.

قیمت شستشوی فرش دست بافت در تهران

فرش های دستبافت به دلیل داشتن بافت حساس و همینطور قیمت بالای آنها جزو دسته حساس در قالیشویی قرار می گیرند که در شست آنها پروسه ای با دقت طی می شود و با مواد شوینده خاصی آنها را می شویند تا درصد آسیب رساندن به بافت فرش را به صفر برسانند.

همچنین برای فرش های دست بافت زمان بیشتری صرف می شود که تمامی مراحل بالا و حساسیت در شست و شوی این مدل فرش ها سبب این شده است که از لحاظ قیمتی نسبت به فرش ها معمولی متفاوت باشند.

قیمت شستشوی فرش ماشینی در تهران

قیمت ها و نرخ های متفاوتی در اربطه با انواع خدمات شستشوی فرش ارائه می شود که در این زمان مشتری نمی داند کدام قالیشویی قیمت مناسب تری ارائه می دهد.

فرش های ماشینی به نسبت دستبافت از حساسیت کمتری برخوردار است اما این دلیل محکمی برای اینکه این کار را به دست هر قالیشویی سپرد نمی شود.

پس حتما پیش از هر اقدام به فکر سلامت فرش های ماشینی خود باشید.

چنانچه می خواهید درباره فرش ماشینی اطلاعات مفیدی بدست آورید سری به مقاله فرش ماشینی چیست بزنید.

قیمت اعلاشویی فرش و قالی

قیمت اعلاشویی فرش و قالی

اعلا شویی فرش ها قیمت شست و شو را افزایش می دهد. قیمت اعلا شویی طبق اتحادیه به صورت جداگانه در قالیشویی ها محاسبه می شود.

بنا بر تجربه اعلاشویی مناسب فرش های آسیب دیده می باشد و شما می توانید از این نوع شست و شو برای فرش هایی که دچار سوختگی و یا فرسودگی می باشند استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اعلاشویی می توانید به صفحه اعلاشویی چیست مراجعه کنید.

قیمت قالیشویی در تهران

بسیاری از مردم به منظور اینکه از قیمت قالیشویی ها اطلاعی ندارند، نمی توانند فرش های خود را به قالیشویی ها بسپارند. این موضوع سبب شده است تا اطلاعاتی در این رابطه به شما هم میهنان و همشهریان عزیز ارائه دهیم.

قیمت مناسب را در قالیشویی مینی سیتی می توانید تجربه کنید و با شعبات این مجموعه خدماتی، می توانید در هر نقطه از تهران از خدمات آن بهره ببرید.

نرخ اتحادیه قالیشویی 1402

هر ساله نرخ قالیشویی به نسبت سال قبل تغییر می کند ولی آخرین تغییر نرخ اتحادیه در سال ۱۴۰۱ بوده که در این بخش به نرخ اتحادیه 1401 اشاره خواهیم کرد.

قیمت قالیشویی آنلاین

شما در هر ساعت شبانه روز می توانید به راحتی و در کسر زمان از طریق وبسایت هایی که سفارش آنلاین دارند سفارش خود را ثبت نمایید و در کمترین زملن ممکن با اپراتور ها ارتباط یرقرار نمایید.

همچنین بهتر است قبل از انجام این کار یک قالیشویی معتبر را بیابید تا با اطمینان خاطر فرش هایتان را به دست آنها بسپارید.

پیشتهاد ما به شما قالیشویی مینی سیتی می باشد که با اشتن سابقه درخشان می توان انتخاب مناسبی برای کسانی که در تهران سکونت دارند باشد.

کافیست از طریق مراجعه به صفحه رزرو آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

قیمت قالیشویی چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت قالیشویی ها بر طبق اندازه و ابعاد فرش ها و همینطور نوع خدماتی که ارائه می دهند محاسبه می شود.

هزینه قالیشویی فرش دست بافت چقدر است ؟

هزینه شست و شوی این نوع از فرش ها به دلیل ظرافت و همینطور جنس آنها نسبتا بالا می باشد. چرا که در شست و شوی آنها باید از دقت و ظرافت بالایی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *